piątek, 9 lutego 2018

Witaj w moim maleńkim świecie...








Nikt nie jest doskonały i właśnie ten brak doskonałości sprawia, że życie jest tak ciekawe, urozmaicone, a zarazem piękne.

W moim maleńkim świecie znajdziesz spontaniczność, impulsywność w wyrażaniu myśli, emocji.
Jesteś w ogrodzie moich marzeń, snów, pozdrawiam Cię więc słonecznie i daję Ci cząstkę siebie - moje myśli, odczucia, życzliwość :)

Wiersze, teksty zamieszczane tutaj są mojego autorstwa. Proszę o nie kopiowanie ich bez mojej zgody pisemnej (Dz.U.1994.nr 24poz.83 z późniejszymi zmianami)

35 komentarzy:

  1. Cześć Basiu, coś się zaczyna, a coś się kończy. Kawał życia zostawiliśmy na bloog.wp. Będę musiał też założyć tutaj, na bloogspot, swój mały świat. Póki co zapraszam jeszcze na mój stary. Pozdrówka cieplutkie w ten zimowy dzień :) Przemek

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak Przemku, kawał życia, a teraz czas na nowy rozdział życia blogowego :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No to witam na nowym miejscu i nowej drodze życia.
    Ja też zostałem wygnany i teraz jestem tutaj:
    https://bezkomentarza.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Andrzeju, muszę się przyzwyczaić do nowego miejsca :) pozdrawia

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj, moja droga
    Marz, póki chcesz , możesz i masz nadzię. Ja już przestałam , bo nie ma sensu w tym wieku bratać się z marzeniami. Mogę czegoś chcieć, nie chcieć, ale nie marzyć. Tobie życzę, by jak najwięcj marzeń się ziściło. Tyle tylko, że , podobno, kiedy się spełniają jakoś nie ma się oczekiwanej radochy. Nigdy, prawdę mówiąc, nie marzyłam, więc nie potwierdzam. Bużka !

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Gabi, marzenia, kiedy się spełniają dają niesamowite odczucia. Mnóstwo energii i sił do dalszego działania. Radość wprost rozpiera. Doświadczyłam tego wiele razy, dlatego wiem, że warto marzyć i ziszczać marzenia. Warto unosić się ponad rzeczywistość i być w świecie, w którym wszystko jest możliwe, nawet to, co wydawałoby się niemożliwym :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasem zmiana miejsca w sieci mobilizuje do działania i otworzenia się na inne dziedziny życia... ładnie u Ciebie w nowym miejscu:D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam Cię Basiu na nowym miejscu, miło mi, że o mnie pamiętałaś.
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje za odwiedziny Agnieszko i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jolu, pewnie, że pamiętam tylko nie zawsze mam czas na pisanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzień dobry pani Basiu miło mi, że się spotykamy na wirtualnych stronach.. Nowy początek działa na mnie mobilizująco i oczyszczająco.. Będę panią odwiedzał i kłaniam się - Jurek

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Basiu :) Bardzo dobrze Ciebie pamiętam. I mam Twoją książkę. Blogi na WP likwidują. Na Onecie też. U mnie powolutku. Mam nadzieję, że u Ciebie dobrze jest ? Jak coś napiszaesz tu to daj znać dobrze? Pozdrawiam serdecznie
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też wszystko dobrze Vojtku :) Jasne, że dam znać jak coś tutaj naskrobie... Pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny na nowym blogu.

      Usuń
  13. Jeszcze raz, jeszcze raz, jeszcze raz, Ptaszku mój
    Nuże, za pół sera, zaskrzecz mi ; jesteś zbój !
    ;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jesteś Liryku, jesteś, jakby nie było :)

      Usuń
    2. Wydała głos śliczny z siebie
      Ser wypadł z dzioba prosto w śnieg
      Przyznała, zbój, cała w niebie
      Zaś jeż spłoszony w strachu zbiegł


      Usuń
  14. Wypatrzyła Wronka Jeża
    Z góry patrzy
    Dokąd zmierza
    W niebie miło poszybować
    I wolności swej skosztować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt nie widzi! masz siarczystego buziola *

      Ha!
      minogiem być minogiem być
      Ha !
      Minogiem być minogiem być
      Przywrzeć usta przywrzeć usta
      Takaż korci mnie rozpusta
      Cóż tu kryć jak najlepiej żyć!
      ;o))



      Usuń
    2. Żyj jak najlepiej Jeżyku Minogowy :0

      Usuń
    3. Co widzę ! Nosek Ci spuchł ?


      Czyżbym pomylił z nosem usta
      Kiedym przywarł do Ciebie
      Jak rozpusta to rozpusta
      Cóż, czuj się Basieńko jak w niebie


      ;o)

      Usuń
  15. Witaj Basiu droga,
    Nowe miejsce to dobry krok, zmiany są potrzebne sama te jestem jak wiesz w nowym miejscu . Podoba mi się, e jesteś tak twórcą i tak trzymać bo Twoje wiersze i teksty są potrzebne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Moniko, przez dłuższy czas z różnych względów moja twórcza natura musiała przejść na urlop. Co będzie z nią dalej? Czas pokaże. Obecnie otworzyłam tutaj nowe wirtualne miejsce i czuje się w nim dobrze, a to w sumie jest ważne. Pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Powodzenia na nowym blogu!
    Dzięki za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj, moja droga
    Jesteś śliczna u "podnóża" tego kolosa. Fajnie, że się obudziłaś i zaczynasz tworzyć. To człowieka oczyszcza i daje kopa na przyszłość. Podoba mi się Twój refleksyjny wiersz. Dużego cmoka ! Gabi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabi, ten kolos to kaszubski olbrzym z Gniewina, ustawiony pod wieżą widokową. Widać z niej okolicę, żarnowiecką elektrownię wodną i ogromny zbiornik wodny.
      Wiersz z 2010 roku, ale współgra z moimi obecnymi odczuciami.Uściski

      Usuń
  18. Basiu!
    Ty jesteś Czarna Wrona BASIA z Wirtualnej?
    Już wpisuję Twoje blogi do ulubionych.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak Łucjo, dokładnie ta sama czarnawrona-Basia z WP :)
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj moja droga, podziwiam Twój kunszt tworzenia stron. Ja nie tylko nie umiem uporządkować swój blog i tak go zaplanować jak bym chciała, ale nie umiem go nawet odnaleźć ! Udało mi się jakimś cudem umiejscowić na linku i stamtąd , kliknięciem, znajdowałam ten blog. Tymczasem coś poprawiając, szukając czegoś zlikwidowałam nieopatrznie i teraz nie mogę odszukać bloga, choć poświęciłam na to pół dnia. Nie wiem jak mam rejestrować blogi, które otwieram, a mam ich sporo, by zapisując dane mieć pewność, że odnajdę. Nigdy tak się nie dzieje, mimo że piszę kropka w kropkę z zapisu. Coraz bardziej się zniechęcam w ogóle do pisania, bo ileż można błąkać się po internecie. Ciekawe, że Ty nie masz z tym problemu tak u siebie, jak i wchodząc do mojego bloga. Może podpowiesz, jak to robisz ? Dzięki za kartkę z urlopu i pamięć całusy Gabi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabi, cieszę się bardzo, że kartka do Ciebie doszła. Wszystko na tym, jak też na poprzednim blogu robię na wyczucie. Metodą prób i błędów. Na swój blog wchodzę wpisując w wyszukiwarkę nazwę adresu bloga i to niepełną. Na Twój Gabrielo klikając w link, który zapisałam w ustawieniach bloga. Postaram się Ci pomóc, jeśli tylko będę potrafiła. Uściski

      Usuń

Moja twórczość zawarta w wydanych książkach.

Wydane  poniżej dwa tomiki poezji i opowiadanie były spełnieniem moich marzeń. Być może za jakiś czas nastąpi kontynuacja realizacji moich ...