środa, 25 marca 2020

Zapraszam cię w podróż, tę z najpiękniejszych snów.


ZAPROSZENIE
Zapraszam cię w podróż,
tę z najpiękniejszych snów.
Pociąg zawiezie nas do gór,
dotkniemy głową chmur.

Wtuleni w siebie będziemy spać
i popłyniemy drogą do gwiazd.
Rozjaśni słońce bramę miast,
tych zapomnianych, które tkwią w nas.

Ruszymy w drogę miękką wśród pól,
chwycimy złudzeń długi sznur.
Zatańczy dla nas śnieżny ptak,
któremu barw na piórach brak.
Otulmy ptaka z wszystkich sił,
by kolorowym i pięknym był.

Rozbłysną światła naszych miast,
kiedy pozwoli na to czas.
Wiosna ogłosi smutku zgon,
radość obejmie teraz tron.

Dobroć zabierze władzę złu,
nie będzie więcej czarnych chmur.
Wodą nadziei przemyj twarz,
pora wysiadać - przystanek znasz.
 01.04.2002 r.

17 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie przyjęłabym takie zaproszenie. Mam nadzieję, że już wkrótce radość przegoni te wszystkie smutki, które teraz towarzyszą każdemu z nas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby, jak najszybciej tak się stało, Agnieszko.

      Usuń
  2. Dziękuje za komentarz na moich stronach, ale nie jestem Marią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, Ismeno. Myślałam o Marii i poszło.

      Usuń
    2. Zdarza się nie tylko Tobie :)))
      Miło jednak mi będzie jak czasem znowu tam zajrzysz
      A ja na pewno wpadnę z rewizytą

      Usuń
    3. Z przyjemnością skorzystam z zaproszenia :)))

      Usuń
    4. Witaj niedzielnie Basiu
      Czekam na kolejne wiersze
      Dzisiaj życzę szukania najpiękniejszych wspomnień, czytania pięknych książek, odwagi na następny dzień....

      Usuń
    5. Pozdrawiam budzącą się powoli niedzielą i czekam na kolejne słowa

      Usuń
    6. Witaj
      Dzisiaj zajrzałam, bo chciałam złożyć życzenia
      Życzę aby święta Wielkanocne przyniosły radość,
      spokój oraz wzajemną życzliwość.
      Poczuj miłość Boga i opiekę aniołów.

      Usuń
  3. Basiu!
    Bardzo się cieszę, że pojawiłaś się na blogu.
    Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
    Bardzo piękny wiersz. Brakowało mi Twoich wierszy!
    Przypuszczam, że każdy kto lubi wojaże bardzo za nimi tęskni w obecnej sytuacji.
    Życzę Ci dużo zdrowia i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz tylko takie podróże w najbliższym czasie...niestety. Piękny wiersz!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu. Bardzo Ci dziękuję za wizytę u mnie. Ja od czasu do czasu wspominam Blog Forum. Fotki mam oczywiście. "Pięknie to już było" Tak to wspominam :) Damy radę z tym wirusem bo innego wyjścia nie ma. Przeorze on trochę mentalność różnych ludzi na świecie. Ciężko mi usiedzieć w domu ale muszę! Pozdrawiam Ciebie serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wczoraj razem z małżonką zdecydowałem że na pewno skorzystam z bardzo profesjonalnej firmy https://prusator.pl .Każdemu polecam skorzystać z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kumpel podesłał mi ten blog. Ja na pewno na tym blogu będę długo przebywał.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kilka dni temu dowiedziałem się o tym blogu. Jestem pewny ,że na ten blog będzie wchodziło bardzo dużo osób.

    OdpowiedzUsuń

Moja twórczość zawarta w wydanych książkach.

Wydane  poniżej dwa tomiki poezji i opowiadanie były spełnieniem moich marzeń. Być może za jakiś czas nastąpi kontynuacja realizacji moich ...