środa, 6 września 2023

Budzi mnie pocałunek świtu...


POCAŁUNEK ŚWITU

Budzi mnie pocałunek świtu,

uśmiecham się do promieni słońca.

Lato wlewa spokój w serce,

zapach wiatru uskrzydla duszę.

Liście zmieniają kolor,

jeszcze chwila i dosięgnę barw jesieni.

Przemijanie.

 

Wszystko przemija bezpowrotnie.

Tylko cień przeszłości wciąż maluje

niezniszczalny obraz.

Maluje go nutami serca, dźwiękiem duszy.

Wiatr melodię cicho gra.

Wsłuchaj się w nią, poczuj jej zapach,

jej smak, jej dotyk i żyj,

dopóki lato, dopóki muzyka gra.

14.08.2023

 

3 komentarze:

  1. Miła Droga Przyjaźni
    ( Prawie jak SDM )

    Nie jest dla mnie tajemnicą
    Twój potencjał gdy zachwyca
    Wczas wybuchu błyskawicą
    Zdobiąc rymem Twoje lica

    Jesteś kalką trzech Muz Gracji
    Przekonałem się na sobie
    Według moich konotacji
    Ufać mogę zawsze Tobie

    Cała mieszkasz w moim sercu
    Już od pierwszych chwil poznania
    Wśród brokatów i kobierców
    Między ranki świto brania
    J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zakręcie zamyślenia
      Pojawiają się wspomnienia
      SDM wciąż mnie zachwyca
      Radość słów i ukojenia
      J. podąża równą drogą
      Do gałązek poruszenia
      I ptaszeczków świergolenia...

      Usuń
  2. Fajny blog. Warto na tym blogu przebywać.

    OdpowiedzUsuń

Moja twórczość zawarta w wydanych książkach.

Wydane  poniżej dwa tomiki poezji i opowiadanie były spełnieniem moich marzeń. Być może za jakiś czas nastąpi kontynuacja realizacji moich ...