piątek, 9 marca 2018

Wibracje fal zbliżone do tych, na jakich sami tworzymy przekaz.



WIBRACJE...
W kosmicznej przestrzeni wibracje tworzą fale.
W przypływie niemy krzyk umęczonych dusz.
W okowach sieci ślad męki żłobi zapis.
Wulkaniczna lawa przelewa się przez trzewia.
Szum pochłania wewnętrzny spokój...

Martwe źrenice w tępym spojrzeniu.
Uśmiech rozżarzonych rzęs woalem trzepoce.
Ścisz o ton głos, nie zabijaj ciszy.
Nagie ramiona szukają schronienia przed upadkiem.
Koronkowy szal zsunął się...

Przypadkiem, nie przypadkiem zasłyszane brzmienie.
Przeczenie, zaprzeczeniem przeczenia.
Zakrywasz delikatnością dłoni ramiona.
Odbicie w lustrze to niewiele, a jednak tak wiele.
Zapach wiśni rozbudza apetyt.
Wibracje...
 01. 01.2013 
(wiersz z tomiku "Wibracje")



22 komentarze:

  1. Piękne!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham morze, szum fal i podoba mi się Twój wiersz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam morze Grażynko. Bardzo mnie wyciszają spacery plażą.

      Usuń
  3. Lubię takie wiersze, które czytane wielokrotnie pobudzają wyobraźnię na różne sposoby.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to, że udało mi się pobudzić Twoją wyobraźnię Andrzeju. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Piękny wiersz Basiu! Czuć już wiosnę w powietrzu :) Pozdrówka wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Przemku, faktycznie już się czuje zapach wiosny. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Witaj już marcowo
    Cieszę się, że nie zapominasz o mnie w te szare dni. A piękne słowa sprawiają, że nie tylko za oknem jaśniej, słoneczniej. Wiosna tuż tuż.
    Na nadchodzące dni życzę Ci wiele optymizmu, wiele miłych chwil przy kubku ciepłej herbaty lub kawy. A może wolisz filiżankę?
    Pozdrawiam ciepło oczekiwaniem na wiosnę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja Ciebie witam marcowo Ismeno i życzę radości i wielu powodów do zadowolenia :)

      Usuń
  6. Witaj Basiu, Pięknie piszesz i sprawiasz, ze się zatrzymuję w biegu i zastanawiam się, mnie podobał się zapach wiśni, pragnienie cisy i uśmiech w otoczeniu pięknych Basinych rzęs.... pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiśnie mają cudowny smak i rozbudzają wyobraźnię. Miło mi to czytać Moniko. Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  7. Pozwólcie przypadkowi przyjść do mnie - niewinny on jest jako dziecię.. Tako rzecze Zaratustra.. Dziękuję za odwiedziny i komentarze pani Basiu.. Podziwiam, że potrafi pani pisać w ten sposób..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Jurku. Miło Cię odwiedzać i poznawać Twoją twórczość.

      Usuń
  8. Witaj Basiu,
    zapomniałam skomentować Twój wstęp przed Twoim pięknym wierszem, wibracje są ważne i jeśli stajemy się lepszymi ludźmi to i przyciągamy ludzi dobrych i ciepłych tyle teoria a jak jest naprawdę wierze , e tak jest... pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to jakimi jesteśmy ma ogromne znaczenie przede wszystkim dla nas samych. Dobrze jest mieć w sobie harmonię i akceptację samych siebie, bo wówczas wywieramy dobry wpływ na otoczenie, a ono na nas.
      Pozdrawiam Moniko

      Usuń
  9. Witaj Basiu. Piękny wiersz z pięknym przesłaniem od serca. Dziękuję.
    Piękną myśl umieściłaś także w podtytule bloga(dawno u Ciebie nie byłam). To prawda, myślami tworzymy swoją rzeczywistość, świadomie lub nieświadomie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie napisany wiersz, ma w sobie taki spokój, coś co sprawia, że trzeba się zatrzymać... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Joasiu, że odbierasz w ten sposób ten wiersz. Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń

Moja twórczość zawarta w wydanych książkach.

Wydane  poniżej dwa tomiki poezji i opowiadanie były spełnieniem moich marzeń. Być może za jakiś czas nastąpi kontynuacja realizacji moich ...